Autor |
Wiadomość |
Kozak102 |
Wysłany: Nie 16:51, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
Dokładnie |
|
|
Matka |
Wysłany: Pon 13:06, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
Jednym słowem możemy wszystko przezywac głębiej i mocniej. |
|
|
Nektarius |
Wysłany: Sob 21:03, 02 Cze 2012 Temat postu: |
|
Innymi słowy ich sztuka, poezja i eseje powodują w nas powstanie nowej interpretacji prawdy która z nami współbrzmi bo jest ona wyciągana/ kształtowania z naszego pola doświadczeń jakie zgromadziła nasza dusza/duch. w ten sposób według mnie ta prawda nie powoduje dyscharmoni i przeciwstawiania się jej bo pochodzi z naszego wnętrza. |
|
|
Nektarius |
Wysłany: Sob 21:54, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
Na przykład spójrz na mój opis jest on wyrażony niby zrozumiale, lecz jak się chcemy w nim zagłębić odnajdujemy w nim różne znaczenia współbrzmiące z uśpioną wiedzą jaką mamy w sobie. Taka forma przekazu nie powoduję osądzania i przeciwstawiania się gdyż jest to wiedza która w jakiś stopniu jest w polu naszego doświadczenia. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 21:07, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
...a jakby tak troche jasniej poprosze bo nie wiem co masz na mysli.Jak to niby dziala? Te symbole |
|
|
Nektarius |
Wysłany: Sob 21:04, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
Klucz symbolizuje możliwość wejścia na nowe rejony do których wczesniej nie mieliśmy dostępu. Jest on dawany w formie symbolu i dzięki temu jest on dopasowany do naszego stopnia interpretacji. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 16:34, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
Nektarius- cały zamieniam sie w sluch.
O co chodzi z tymi kluczami? |
|
|
Nektarius |
Wysłany: Sob 2:38, 15 Paź 2011 Temat postu: Klucze. |
|
Materiały wingmakers dały mi klucze i otwarły na szerszą wiedzę. Owe szersze pojmowanie jest jednak wyrażone symbolicznie by poznać co kryją różne materiały odkrywając w nich nowe pojęcia. Myślę że wy tak samo macie. Więc pierwsza napotkana książka którą już kiedyś czytałem, wtedy nic z niej nie wiedziałem ale dzięki kluczom otrzymanych głównie dzieki esejom filozoficznym WingMakers otwarłem drzwi do nowych rejonów poznawania. |
|
|